Strávit několik málo minut naplánováním následujícího dne se může výrazně vrátit.
Šablona na LinkedIn headline #1
LinkedIn Headline/Motto je nejdůležitější prezentační informací na vašem profilu.
Šablona
- Co (děláte)?
- Pro koho (to děláte)?
- Proč (to děláte)?
Příklady
- Přináším inovativní potraviny pro aktivní lidi, aby mohli naplno realizovat svůj potenciál
- Hackuji na LinkedIne věci, aby vynikla vaše osobnost, nadání a byznys
- Pomáháme IT náborářům pochopit technologie, aby nabírali SW vývojáře se sebevědomím
Jak šablonu použít
- Pro lidi, kteří se chtějí na LinkedIn odlišit a zvýraznit.
- Jedna z možných šablon, jak nechat svůj profil trochu vyniknout v záplavě profilů typu „Název pozice X ve firmě Y“.
- Specifičnost je lepší než vágnost.
- Také užitečná alternativa je místo „Pro koho?“ napsat „Jak?“
Nejnovější články
Šablony na mnohé právní smlouvy
Mnohé aktivity jako například koupě domu, darování auta, práce pro zaměstnavatele potřebují právní smlouvy. K tomu je efektivní mít a použít šablony.
Principy řízení firem podle Synergy Manifesta
Synergy Manifesto je alternativa nebo doplněk jiných systémů principů pro business jako například Demingových 14 bodů nebo Agile.
0 komentářů
0 komentáøù